Gebouw

De Kameel is een schoolgebouw stammend uit de jaren 70 – 80 van de vorige eeuw. De voormalige ruime klaslokalen zijn omgevormd tot praktische en sfeervolle werk- oefenruimten voor de culturele activiteiten die er plaatsvinden. Er zijn aanpassingen in het gebouw verricht en enige modernisering om de diverse ruimten optimaal en meer duurzaam te laten functioneren. Er is parkeergelegenheid op eigen terrein voor 15 auto’s en een fietsenstalling.

Verhuur

1. De Ronde Zaal is een grote halfronde multifunctionele ruimte met tafels en stoelen, geschikt voor maximaal 35 mensen. Wordt gebruikt als vergaderruimte, cursusruimte en meditatieruimte. Er is een eigen toiletgroep aanwezig en een klein keukentje. Gebruik van een beamer met scherm is mogelijk.
  2. De grote huiskamer met kleine bar en keuken is een ruimte van 100 m2 en wordt gebruikt als multifunctionele ontvangstruimte en gezelschapslounge. Ook worden er exposities en uitvoeringen gehouden.

De bezetting van de ruimten is divers en gaat per dagdeel. Ochtenddeel: 10-14 uur; middagdeel 14-18 uur, avonddeel 18-22 uur.

Aan het gebruik zijn voorwaarden en kosten verbonden, per ruimte, per dagdeel. De mogelijkheden zijn op te vragen bij één van onze vrijwilligers via het contactformulier. Op dit moment is er voornamelijk vaste verhuur, en er is een tekort aan vrijwilligers, wat maakt dat de incidentele verhuur van ruimten beperkt mogelijk is.