Muziekvereniging Dr. Engelhard

In 2015 is onze muziekvereniging verhuisd naar De Kameel in Den Dolder. In het dorp en dichter bij de mensen. De combinatie van onze eigen repetitieruimte en de gezellige huiskamer maakt dat we ons al vanaf het begin erg thuis voelen in de Kameel. Ook de samenwerking met de andere gebruikers van de Kameel betekent voor ons echt meerwaarde. We merken dat nieuwe leden ons beter weten te vinden. Onze leerlingen uit Den Dolder wandelen of fietsen nu vaak zelfstandig naar de Kameel.

Onze muziekvereniging ontwikkelt zich gestaag van een traditionele fanfare naar een muziekvereniging waar volop geëxperimenteerd word met muzieksoorten en in omvang wisselende ensembles. De meeste instrumenten zijn bij ons welkom. Zolang ze maar in te passen zijn in ons orkest. Drijvende kracht hierbij is onze dirigent die zelf de meeste arrangementen maakt.

Door de samenwerking binnen De Kameel kan muziek maken en muziekonderwijs volgen in Den Dolder betaalbaar en laagdrempelig blijven.

Je bent van harte welkom om te komen kijken en luisteren naar ons tijdens een repetitieavond in De Kameel. Bespeel je al een instrument dan kan je ook een avondje mee-repeteren om te ervaren hoe het bij ons is. Laat van te voren aan ons weten dat je langskomt! Klik hieronder door naar de website.