Djoin

Al 15 jaar organiseert DJOIN (Stichting Dolders Jongeren Initiatief) activiteiten voor kinderen tot 12 jaar ‘groot’ in Den Dolder. Met name de kinderdisco’s in de discoruimte van sociaal cultureel centrum DE KAMEEL zijn in de loop van de jaren uitgegroeid tot een succes. Elke tweede zaterdag van de maand is er een disco met telkens een speciaal thema. In februari is er bijvoorbeeld een Valentijnsdisco met verkoop van rozen. Er is een disco met een echte Mr en Miss Den Dolder verkiezing, inclusief rode loper. In november wordt er rondom Halloween een spannende spooktocht in het Pleinesbos georganiseerd.

Ook wordt door Djoin een ‘Den Dolder Got Talent’ wedstrijd georganiseerd. Natuurlijk wordt er vooral gezellig gedanst op muziek, gedraaid door een echte DJ, maar er kan ook gekletst en gehangen worden in de ‘huiskamer’ op de luie banken met een glaasje fris en een zakje chips. Kortom, een superleuke, dorpse activiteit!

Lees meer over de Stichting DJOIN op hun Facebook pagina: www.facebook.com/Djoin-Den-Dolder-332144986799313